Beste klant, op 18, 21, 23, 24, 27, 30 mei en 2, 5, 8 juni wordt van 10:00u tot 06:00u Surinaamse tijd gewerkt aan ons netwerk voor mobiel. Bellen en sms'en naar Telesur nummers is dan niet mogelijk.

Dealer FAQ

Hoe wordt ik verkoper van Telesur Simkaarten Nederland?
De mogelijkheid bestaat tot de verkoop van Telesursimkaarten, voor opwaardeerkaarten dit echter niet mogelijk. Bent u geïnteresseerd in de verkoop van Telesursimkaarten dan dan vragen wij u het volgende formulier in te vullen.

Na het verzenden van het formulier krijgt de dealer de mededeling dat zodra onderstaande documenten zijn ontvangen hij/zij de codes per email krijgt ingestuurd.

Tevens ontvangen wij van u:

  • Een ondertekend contract (download contract)
  • Een kopie van een paspoort/rijbewijs
  • Een kopie uittreksel KVK

De documenten kunt u sturen aan naar het volgende post adres:
Telesur Mobiel Nederland
Gyroscoopweg 134-140
Amsterdam 1042AZ

Waarom kan ik geen e-voucher verkopen?
We hebben een exclusief contract afgesloten met Kruidvat/Trekpleister, waardoor dit momenteel niet mogelijk is.

Hoe bestel ik simkaarten?
De bestelprocedure:

  • Na ontvangst wordt er een username en password aangemaakt en aan u gemaild.
  • Met de codes heeft u toegang tot de website
  • U logt in.
  • Plaats uw bestelling, het minimale aantal is 20 simkaarten
  • U betaalt middels Ideal
  • Binnen 3 dagen ontvangt u de simkaarten op het opgegeven adres
  • Verder heeft u geen afname of andersoortige verplichting

Dealers

Helpdesk

Contact

  • 1200
  • +31637001200
  • 0900 - 2021914
  • Mail ons 

 

Telesur Mobiel Nederland

 

telefoonboek
Telefoonboek


Copyright © 2017 | Algemene voorwaarden | Telesur.sr
top
Aanmelden
nieuwsbrief